Grafika a közösségi médiában
Miért kifizetődő a közösségi médiában hírdetni?
Ma már az internetes közösségi oldalak fejlődésével, és az általuk kínált hírdetési felületek használtával jelentősen növelhetjük, befolyásolhatjuk vállakozásunk isemertségét.
De ha egy kommunikatív és eladható oldalt szeretnénk létrehozni, ami nem mellesleg jól néz ki, és jobb esetben még tetszik is a követőinknek, akkor nem árt ha tudunk képeket tervezni, szerkeszteni, és van a tarsolyunkban - a számítógépünkön - egy tervezőprogramot amivel ezt el is tudjuk készíteni.
Mi ebben szeretnénk segíteni, lehet, hogy nem mindenkinek van ideje ilyesmivel foglalkozni vagy nem szeretne ingyenesen elérhető felületeken szerkeszteni. Itt kell hozzátennem, hogy minden elismerésem a programok, és egyéb platformok programozóinak, akik kitalálnak ingyenes logó készítőket, kép átméretezőket amivel kis köröcskéket, unikornisokat, szívecskéket, és egyebeket tudunk a kiválasztott képre helyezni, de ezeket hagyjuk meg másoknak, vagy magunknak a személyes oldalunkhoz, mert egy sor olyan problémával találkozik a szakemberek többsége, amikor ezek után a szoftverek után kell dolgoznia. Ami mondjuk jó dolog is ;), de nekünk nem ez a célunk! Egy sor olyan probléma merül fel ezeknél a programoknál amitől a kedves ügyfél elhiszi, hogy ő is képes létrehozni egy logót - maradjunk a legjellemzőbb dolgonál -, jobban mondva egy program összerak neki valamit, és az mindenhova jó lesz. Na, ez nem így működik sajnos.
Folyt.köv.